torsdag 19. mai 2011

Og vinneren er....



.... Dagdrømmeren!!!


En kopp kommer i posten til deg. Det er min kjekke mann du må takke, det var han som sto for den ærefulle oppgaven å trekke en lapp opp av skålen. Han smilte godt, og syntes det var morsomt at jeg syntes det var spennende. Enkle gleder i hverdagen!! Kanskje jeg må gjøre dette oftere....


I dag ble jeg stilt på et valg. Jeg sto i prøverommet og prøvde bikini. Minsten var med. Og der sto jeg, med min bleke mammakropp. Den en gang så aktive idrettsjenta har vært igjennom to tette svangerskap, og den eneste treningen hun får nå er gåturer, rokkering og bæring på to søte små. Det syntes, kan du si. Mismotet kom sigende. DETTE ER IKKE GØY! Så ser jeg på minsten, og tenker på lillegutt. Jeg er mamma til to. DET ER SÅ VERDT DET!!! Og den gode tanken vant!!! Jeg kjente inne i hjertet mitt at mammakroppen og mammastoltheten seiret!! Men noe bikini ble det ikke i dag!

3 kommentarer:

  1. Er det sant? Vant jeg? Å, nå ble jeg glad. Tusen hjertelig takk :) Jeg sender deg en mail :)
    Og du, jeg kjenner igjen dette som du beskriver; å prøve bikini er liksom ikke helt det store lengre etter å ha fått to skjønne :) Sist jeg var i prøverommet for å skaffe meg strandoutfit-en, vurderte jeg seriøst å heller velge en badedrakt :) Dette året hoppet jeg over hele bikinikjøpinga og valgte å bare bruke de gamle, hihi, ville ikke utsette meg for prøvinga. Og jeg som elsket bikinier før!

    Ønsker deg en god kveld. Tror jeg må skrive et innlegg om Mano koppen jeg vant :)
    KLem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til en heldig vinner!

    Takk for herlig påminnelse. Sliter rundt på en mammakropp jeg også. Fikk i tillegg strekkmerker sist svangerskap. Så jeg gleder meg ikke til bikinisesongen.. Men bikini blir det nok bare noen få dager/uker. Barna har jeg jo hele året ;) så tenker det var verdt det ja. Hihi..

    Ha en herlig kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Trur du har veldig mange i ryggen på dette ja, ikkje så kjekt å sjå seg i speilet, men absolutt tusen gongar verdt det, når du veit kva du har fått, og kjem til å få framover av desse gode små:) Gratulerer til Tonje:)

    SvarSlett