søndag 7. september 2014

Titt tei!!


Det var jammen en skikkelig lang bloggpause. Forklaringen er rett og slett den at jeg har tilbrakt så mye tid foran pcen med nye og spennende prosjekter, så jeg har ikke hatt noe igjen til bloggen min. Helt utrolig at jeg faktisk kan gå tom for ord (men det er bare det skrevne :-)).

Det siste halvåret har vært utrolig spennende. Først og fremt må jeg jo fortelle at vi endelig har kjøpt hus (dere som har fulgt bloggen en stund har vel fått med dere husjakten vår). I påsken kunne vi flytte inn i vårt nye hjem. Vi er nå de heldige eiere av et hus fra 1967. Jeg elsker det!! Ikke
så fornøyd med gravemaskinen og dumperen i hagen, men gamle hus har lunefulle sider.

I januar fikk jeg en fantastisk mulighet. Til å gå på vannet. Jeg hoppet uti. Nå nærmer prosjektet seg slutten. Resultatet er ikke helt klart før i midten av oktober. Hvis du vil vite mer, så se her: https://www.facebook.com/begeistret

Akkurat nå holder jeg på avslutte neste bok. Jeg er heldig. Jeg må nesten klype meg selv i armen som får denne muligheten. Hva boka handler om skal jeg røpe litt senere. Den går i trykken om ei uke, og lanserer i midten av oktober.

Som jeg har skrevet før, så var det vanskelig for meg da jeg ble sykemeldt etter siste permisjon. Det er vel ingen som har sykemelding som fremtidsplan. Men da mange dører lukket seg, åpnet Gud dører jeg aldri hadde drømt om. Gud er jammen full av overraskelser!! Midt i alt dette er jeg fortsatt delvis sykemeldt. Akkurat den biten går ikke helt som ønsket. Men jeg lærer så utrolig mye i denne prosessen. Jeg har ikke kontroll på noe. Da er det godt at noen har kontrollen. Jeg satser på Gud jeg. Har ikke noe valg akkurat nå. Og det er jammen spennende. Spesielt for en kontrollfreak som meg.

(Bildet er fra Pinterest)

3 kommentarer:

  1. Høres veldig intrisant ut :)
    Ønsker deg en fin ny uke

    SvarSlett
  2. Koselig med livsteikn frå deg!

    Lukke til med nye prosjekt i Guds leiing.

    Natta klem

    SvarSlett