fredag 2. september 2011

Og vinneren er...



Så er trekningen gjort, med stor høytidelighet på kjøkkenet vårt, etter at freden har senket seg. Trekkeren var også denne gangen min kjekke mann. Så den heldige vinneren kan takke han! Den fiiiine koppen blir sendt til Kristina som skriver den flotte bloggen "Nord i bygdo". Kristina blogger om hverdagslivet og interiør, og har mange tankevekkende og inspirerende innlegg. Bloggen hennes anbefales på det varmste.


Det er alltid gøy å sende avgårde en gave. Og det har vært veldig gøy med så stor respons på denne give awayen. Nok en gang, velkommen til alle nye følgere, og takk til alle trofaste følgere. Å blogge er rett og slett kjempegøy!! Det har vært litt stille her hos meg i det siste, men vi har hatt en travel periode. I dag fikk vi endelig løst mysteriet om hvorfor minsten er så fryktelig lei seg om kvelden og natta. Stakkars liten har vondt i ørene han og. I går ble lillegutt operert, i dag var minsten hos legen. To søte små ørebarn. Sånn kan det gå når mammaen har lang karriere som ørebarn/voksen selv. Men jeg er takknemlig for at det ikke er noe mer alvorlig. Slitsomt, ja, absolutt. Det gjør alltid vondt i mammahjertet når barna har det vondt. Og jeg funker ikke bra på lite søvn. Men det er tross alt ikke alvorlig. Det er fint å tillate seg selv å være sliten, men ikke miste perpektivet. Og så hjelper det med en cafebesøk med god mat mens begge de søte små sov, og en flott bukett solsikker fra mannen. Nå er begge guttene foret med paracet, så håpet om en roligere natt er der.


Der fikk jeg jammen lettet hjertet mitt. Det er alltid godt. Jeg ønsker alle en god helg. Vi skal ha barnevelsignelse for minsten. Det blir en fin dag, med en fin familie og i en fin menighet. Og ikke minst, men fineste minsten.

3 kommentarer:

  1. Å no vart eg glad!! ♥ Tusen takk Heidi! Takk også for dei fine orda du skreiv om bloggen min, det varma ♥ Håper det står bra til med guten din etter operasjonen. Klem fra Kristina

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnaren :)

    Så godt å finne svar på kva som plagar ein liten gut, og at det fins løysingar på slikt. Det er alltid godt å vite kvifor dei har det som dei har det.
    Fungerer ikkje så bra uten søvn eg heller, har det vist seg...

    Ynskjer dykk ei riktig god helg og ein fin dag med barnevelsignelse. Det er så fint å oppleve og vere med på, for både store og små.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. gratulerer til vinneren! Og så godt å høre at operasjonen har gått bra. God bedring til begge ørebarna - og riktig god helg! Håper dere får en flott dag!

    klem

    SvarSlett