tirsdag 1. juni 2010

Award



Jeg har fått min første award, og syntes det er så koselig. Tusen takk, Renate. Det er så fint når noen liker bloggen min! Har ikke fått satt meg ned ved pcen før nå, grunnet rydding, vasking, fotografering av hus og ørebetennelse hos lillegutt nok en gang. Ser ut som han desverre har arvet sin mammas ører.... PYTON når de små har så vondt! (bare et lite hjertesukk!!!).

Så nå skal jeg altså skrive 7 interessante ting om meg selv, og gi awarden videre til 7 andre blogger. Og det er så veldig mange fine blogger der ute. Tusen takk til alle dere som deler av stort og smått! Takk for vakre bilder, interiørtips og kloke og varme ord. Og takk til dere som legger igjen ord her hos meg. Gode ord varmer sånn. Vi må huske å være rause!!! Og da tenkte jeg aller mest på i hverdagen. Med de vi er glad i. Tåle hverandre, og glede hverandre. Mitt i travelhet og vanlige dager.

Jeg vil gi awarden videre til disse flotte bloggerne:

Drømmehagen : jeg ler og jeg griner når jeg leser. Du skriver så fantastisk, og om så mye viktig og morsomt.

Dans på roser: Nydelige bilder, nydelige tekster. En stor estetisk opplevelse!

Haust: Så mange fine interiør og naturbilder. Gjett om jeg skal inn å kikke masse hos deg når jeg en vakker dag har fått nytt hus å bo i.

Gullskatten: Hva skal jeg si.....Jeg bøyer meg i støvet for denne bloggen. Snakk om mot og ærlighet.

Dronning maud: Nydelige bilder, så god stemning på bloggen din... harmonisk!

Berits bilder og scrap: Jeg digger deg Berit! Du tar fantastiske bilder! Kanskje jeg dukker opp med lillegutt en dag!

og den siste gir jeg faktisk til Hverdagsliv. jeg liker bloggen din så veldig godt, og du er et fantastisk menneske!!!! (regner med du bare kan ta i mot nå, og ikke sende videre og skrive mer om deg selv!!!)

Oi, dette ble et langt innlegg...men nå er det altså 7 ting om meg..
1. I går var det to år siden jeg giftet meg med min fantastiske mann, og jeg er like forelsket enda
2. Jeg er halvt dansk, og veeeeldig glad i Danmark og alt som er dansk
3. Jeg har flere ganger tatt ut penger av minibanken og så glemt å ta med meg pengene...
4. Jeg må fores jevnlig, for jeg blir et monster når jeg er sulten
5. Jeg har bodd 8 år i Stavanger, og savner forsatt cafeene der
6. Jeg har vært kristen siden jeg var liten, men fikk et sterkt møte med Gud etter en stooor nedtur i livet mitt. Det forandret mye for meg. Til det bedre!!!!
7. Jeg har sett Love Actually veeeldig mange ganger, og skal se den veeeldig mange ganger til (noe min mann syntes er meget underlig...)
















3 kommentarer:

  1. Tusen ♥ takk for award og godord, du skal vite at det varmar! Og så må eg få takke for det du deler med oss gjennom bloggen din - du inspirerer meg!

    Stor klem! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!! Dine ord varmet skikkelig:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for varmende ord, Heidi! Jeg ble veldig rørt og veldig glad for at bloggen min rører deg og gir deg noe:)

    SvarSlett