onsdag 18. august 2010

TAKK!!!!!


Noen dager er grå og triste, andre er tunge og mørke. Noen ganger er hjertet fylt av bekymring og dumme tanker. Men noen dager er glade og lette. Noen dager klinger latteren i hodet og smilet sitter løst. Tankene er lette og gode. Og noen dager er hjertet så fylt av takknemlighet at det er umulig å utrykke uten tårer. Takknemlighet, glede, ydmykhet over for livets under. Slik er det i hjertet mitt. Etter å ha sett min lille sønn turne rundt inne i min gravide mage. Lys levende og VÅR. Er det mulig??? En lillebror til lillegutt (mulig jeg snart må kalle han noe annet en lillegutt...). Det er verdt all kvalme, trøtthet og at snart ikke noe tøy passer mer. Det er et underfult mirakel. Og jeg takker min Far. Men det er vanskelig å finne ordene. For hjertet er så stort så stort for guttene mine. Så det er jammen godt Han ser til hjertet mitt!


6 kommentarer:

  1. Fantastisk hvordan vi er skapt til å bære fram et helt nytt menneske!!
    Og tenk så herlig det blir å bli kjent med dette nye mennesket :)
    Ha en nydelig dag!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg! Og, gratulerer med ett lite vidunder i magen! :)

    SvarSlett
  3. Å så kjekt!
    Gratulere SÅ masse!
    Ha ei vakker helg :-)

    SvarSlett
  4. gratulera så mykje!
    Det er heilt utruleg og uforståeleg at me kan ha levande, små, godklumpar inne i magen. Det forundrar meg om mogeleg endå meir denne gongen enn med godjenta vår :O)

    Ønsker deg og den litle alt godt i ventetida.

    *klem*

    SvarSlett
  5. åh nå fikk jeg helt tårer i øynene. lille paul, fine martin, og lille skatten i magen... for en optimal velsignelse! gleder meg veldig med deg heidi, og ønsker deg en fredli helg :)

    SvarSlett
  6. Ja, det er helt fantastisk! Tenk at den kjærligheten som vi kjenner til Filip og Paul skal dobles!! Utrolig! UFattelig stort å få bli med på dette! Elisabeth

    SvarSlett